Hvordan henger du med på utviklingen?

Ja, jeg er på Instagram. Ja, jeg er på Instagram Stories. Og ja, jeg er på Facebook og Snapchat.

“Hva så”, kan du si.
“Det er jeg også.”

Men jeg er faktisk litt stolt over å henge med på noe av det nye, slik ungdommen gjør.
Er nok ikke riktig så avansert enda som mange andre, men tenk da, at en gammel dame på 68 år klarer å følge med såpass i svinga 😉

Stolt av meg sjøl, jeg.
Og neimen om jeg føler meg som 68 😉

Men jammen er det viktig at vi tar oss sammen og følger med. Det skjer noe nytt hele tida, så minstekravet bør være det jeg holder på med, eller til nød litt mindre.

Sorry, gamle damer, hvis noen av dere leser dette. Jeg mener ikke at dere alle skal begynne å blogge, legge ut bilder og “stories” på Instagram, Facebook og Snapchat og alt som måtte finnes av slikt.

Men LITT er det nok lurt å følge med, har jeg funnet ut. For hvis jeg er så heldig å få leve opp i mot 30 år til, tror jeg ganske sikkert det har skjedd så mye nytt på denne fronten at jeg blir helt akterutseilt hvis jeg ikke har en liten fot innafor 😉

Det gjelder ikke bare sosiale medier. Må jo ha bank-ID-brikke for å logge meg inn på alle mulige sider allerede i 2019. Jeg vet om folk som er yngre enn meg som ikke betaler regninger via nettbank. “Ektefellen ordner alt slikt.” Tenk om dette mennesket en dag plutselig må ordne alt sjøl! DA blir det mye å sette seg inn i på kort tid.

Så  derfor tar jeg til meg de nymotens tingene i små porsjoner opp gjennom, så jeg kan fortsette å følge med noenlunde greit.

Hva mener du om dette?

Her er bildet jeg la ut på Instagram Stories i går kveld klokka elleve.
Ikke det mest avanserte, men i hvert fall en vakker solnedgang.
Det er forresten ganske morsomt å drive med dette.

Men Vlogging sitter langt inne….
Må nok det etter hvert også, om noen år 😉
ikke, da…..

 

 

6 kommentarer
    1. Jeg er på Instagram, men gidder ikke Stories. Har Snapkonto men bruker den sjelden. Det blir litt FOR mye av og til.. Hovedfokus blogg 🙂

    2. Synes du er kjempeflink jeg 🙂 Jeg er også på instagram og snap chat. Jeg har prøvd å vlogge, men føler ikke meg helt vel. Av og til er det greit å utfordre seg selv utenfor kommortsconen 🙂

      Ønsker deg en kjempefin lørdag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg