Kommer ALLE publiserte innlegg på forsida?😳

Jeg lurer litt på algoritmen på forsida av Blogg.no, der Topplista er🤓

Har hittil sett alle mine publiserte innlegg komme inn på forsida (innimellom Blogglista) i kronologisk rekkefølge med de andre bloggerne.

I dag opplevde jeg at ugle-innlegget mitt ikke kom opp der🦉

Tok litt research og fant ut at innlegg som var publisert på samme klokkeslett som meg sto der. Men ikke mitt.

Men hvis det er mange samtidig blir det kanskje ikke plass til alle?

Det er lettere å bli lest hvis bildet står på framsida.
Ellers må folk lete opp bloggen min på topplista, hvis jeg er så heldig å stå der.

Hvordan opplever du dette? Du som er blogger altså?

Litt nerd her nå, og klikker meg inn på Blogg.no-forsida «hele tida».
Hvor ofte oppdateres sida?

Har du erfart dette?
Og har du eventuelt et svar?🤓

Er slik skrudd sammen at hvis jeg først begynner å lure på noe, må jeg til bunns i saken😆

Her er forresten det UGLE-innlegget jeg nevnte øverst:

BESØK PÅ TERRASSEN

12 kommentarer

    1. Det hender innimellom at innlegg av en eller annen grunn ikke dukker opp på hjemmesiden. Selv sjekker jeg bestandig om mine har blitt publisert umiddelbart etter at jeg har sent de ut. I de tilfeller de ikke er der, lager jeg et nytt inneholdende en link til dette, hvor jeg gjør oppmerksom på at det gjøres på dette viset grunnet den manglende publiseringen.
      For dette innlegget, vil jeg også anbefale å endre ordlyden i overskriften, da årsaken til bortfallet KAN være at det er noe i overskriften som kicker inn på ‘annonse-radaren’, for så at det blir automatisk fjernet fordi det registreres som umerket annonseinnlegg. :).

      1. Takk for nyttig informasjon. Jeg sjekker også alltid om det virkelig er publisert (inne på min side). Har også opplevd at det har feilet og at jeg må publisere på nytt.
        Erfarte også fra min forrige bloggperiode at visse ord ikke må brukes, hverken i tittel eller i tekst. Har som du sier med ord angående salg, annonse, reklame også videre å gjøre.
        Tror ikke jeg hadde det nå, men skal jammen dobbeltsjekke, og notere meg de ordene jeg ikke kan bruke 🤓

    2. Viktig å ha bilde på toppen av innlegget, hadde du det! Ser du har det nå, når jeg gikk inn på det innlegget du mener. Men du kan jo ha endret..Altså, alltid bilde først, så tekst………..

      1. Har ikke endret innlegget. Bildet vært på toppen hele tida. Passer alltid på å sette inn «fremhevet bilde» også. Høyre marg. Så skjønner ikke hvorfor det ennå ikke er der. Skal ikke forstå alt heller😅

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg