Nå holder det ei stund, tenker jeg…..


Jeg meddelte tidligere her på bloggen at jeg gikk til anskaffelse av en kaffemaskin. En slik maskin som en putter kaffekapsler oppi. Du skjønner sikkert hva jeg mener. Uten at dette er noen form for reklame, kan jeg si at det er en rimelig utgave av typen Nespresso.
Veldig lettvint, så drikker nok mer kaffe enn jeg gjorde før.
Pleier å kjøpe nye kapsler når jeg er på matbutikken.
Så begynte jeg å Google. Fant et nettsted som selger kaffe i forskjellige varianter. Både hele bønner, filterkaffe og kapsler til forskjellige maskiner og innretninger.
Spennende å se på utvalget. Og det blir rimeligere enn å kjøpe originalkapsler beregnet for denne maskina, samt i matvarebutikken.
☕️
Jeg valgte ut forskjellige typer, som du kan se på bildet. Det vart såpass mye på grunn av at jeg fikk gratis frakt med denne mengden du ser her.
Har starta smakinga. Mye bra, og noe som jeg ikke kommer til å kjøpe mer av.
Så nå blir det forskjellig kaffe hver dag til å begynne med. Må jo smake på alle slaga. Og jeg noterer meg de som kan bli aktuelt å kjøpe nytt av etter hvert. Men nå burde jeg ha kaffe ei god stund.
Ikke avhengig av det, men..

10 kommentarer
    1. Nyt kaffen du og prøv de forskjellige slagene. Vi hadde en sånn maskin først, men den havna hos sønnen. Kjøpte en annen maskin, den mates med hele bønner. Godt fornøyd. Drikker ca 3 kopper på en hel dag. God helg

      1. Ja, har testa ut en del allerede. Mye godt og noe jeg ikke kommer til å kjøpe igjen. Sånn maskin som du har, med bruk av hele kaffebønner, er nok det beste🙋🏼‍♀️

    2. Så spennende med litt forskjellig! Tror jeg skal kjøpe meg en sånn maskin – iallfall til høsten når bobilen er satt inn igjen! Trenger å kose meg litt – og alle disse forskjellige smakene er jo spennende! Nyt kaffe-livet! Litt avhengige er vi nok, hihi…. 🙂

      1. Ja, spennende med mange varianter. Kaffetrakteren har fått hvile veldig lenge nå. Mye mer lettvint med disse kapslene, men sikkert dyrere. Kvitter meg ikke med kaffetrakteren, for kjekt mår jeg skal lage kaffe til flere personer.

    3. Jeg har også en kapselmaskin, men ikke samme merke som din. Kjøper all kaffen min hos kaffekapslen.no, og får den sendt hjem. Noe som er både lettvint og greit. Gikk over til kapselmaskin for flere år siden, da jeg alltid endte opp med å trakte masse kaffe som bare endte opp med å stå der og ikke bli så god. Kos deg med kaffen, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg