Var visst like uforståelig i 2019🤓😝

Det var den Topplista igjen, da, som mange ikke bryr seg om, noen later som de ikke bryr seg om og noen slike som meg som ikke klarer å la være å vise engasjement rundt denne  merkelige greia🤓😉
Det rare er at det var bortimot slik før også. Jeg rota fram et innlegg fra «tidligere tider», nærmere bestemt 9.januar 2019.
Da hadde jeg ennå ikke blitt overført til den nye plattformen på Blogg.no (fra den gamle). Og skrev som følger:

«Jeg skrev et innlegg om topplista blogg.no i går for å få eventuelle svar fra medbloggere. Jeg fikk mange kommentarer og forklaringer. Se innlegget fra i går HER.

Det gjelder altså topplista fra i går, som altså dukket opp i dag på PC`n min. Nysgjerrig da vet du, for oppdaget i går kveld at jeg hadde 320 sidevisninger inne på statistikken Blogsoft, der jeg har bloggen min. Den “gamle” blogg.no.

Der dukket jeg opp gitt, på Topplista til Blogg.no. Nr. 87! Men der står det 297 sidevisninger. Der ser vi altså forskjellen i systemene.

For da er det som Frodith forklarte i går: Det er to tellesystemer. Den ene er Google analytics. Måten det telles på i de to systemene gjør at det blir forskjell. 

Det må være noe sånt som er forklaringen. Men skjønner jeg det? Nei. Aksepterer bare……for skjønner litt mer……. og fortsetter å blogge…..»

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg