Effektiv og vellykket kombinasjon

Måtte sette på vekking til i dag tidlig. Det er uvant for pensjonisten. Er blitt litt bortskjemt med å kunne stå opp når jeg våkner av meg selv. 

Men i dag var det satt opp time for skifting av hjul på bilen. Så mildt som det er nå om dagen er det ikke nødvendig med vinterdekk, men plutselig en dag er det rim på bakken her også. Og det kommer alltid, hvert år, som “julekvelden på kjerringa”, som vi sier her.

Så er jeg så heldig at vi har er en uutforsket vei  i nærheten av verkstedet mitt, så Barney og jeg trasket oppover gårdsveien mens gutta på verkstedet skiftet hjul. Det skulle ta ca 30 minutter, noe som var utmerket tidsramme for vår morgentur. Da ble det sånn. I vakre, landlige omgivelser på Ridabu fikk vi begge en fin tur. 

Dette ble et kort innlegg, for nå må jeg ut på farten igjen……. 

 

6 kommentarer
    1. Er det ikke typisk med denne snøen at den kommer like overraskende hvert år? Det virker i hvert fall slik hos oss hvert enste år, og da er det kaos på veiene. Selv om vi har noen fine temperaturen nå kan plutselig temperaturen synken, og snøen komme.
      Kjempefin hund du har <3 🙂
      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg <3 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    2. Så bra dere fikk ordnet dette da 🙂 Og så på farta igjen 🙂 Ja, travelt å være pensjonist, jeg har hørt flere sier det faktisk 🙂

    3. Godt å ha det gjort nå ja….Her i huset ventes det til siste liten…Men han skifter alltid før snøen ligger altså….Flotte hunden!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg