Barnebarn og Barney på såpeboblejakt🦄


Barney elsker å være sammen med barn. Særlig barnebarna mine. Her om dagen fikk han mulighet igjen. Heldigvis for ham, og meg, skjer det ganske ofte. Hun hadde med seg sin nye leke denne dagen. En såpeboblemaskin formet som en enhjørning. Så klart det måtte være enhjørning. Det er helt topp for tida, for barnebarnet.
🦄
Så gikk vi på tur på morgenkvisten. Barney må på tur. Enhjørning, barnebarn, Barney og jeg ut på marsj i skogen og sletta i nærområdet mitt. Under her har jeg satt inn en billedmontasje som viser litt av moroa.
Batteridrevet enhjørning som spyr ut såpebobler i flere størrelser. Artig for barnebarnet og enda mer moro for puddelen Barney🐩😀
🦄
Så for en firbeint som er vant til forholdsvis kjedelige turer med meg, var dette et spennende avbrekk fra det normale. Og etter at hun hadde dratt hjem utpå dagen, syntes 8-åringen Barney at det var godt å hvile seg litt i senga. Skal ikke sjå bort i fra at han hadde en del sprukne såpebobler i magen heller, for fanget ganske mange. 


Åssen går det med barnebarn og Barney?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg