Blomster både her og der


Treet som står på nabotomta, men kun noen få meter unna min bopel, står i full blomst, og jeg klarte ikke å begrense meg til ett bilde, så her vart det tre av samme vidunder. Og det er stort. Se Barney på det ene bildet. Tror det er et prydepletre. Korriger meg hvis jeg tar feil☺️


Det var vel noe av det samme jeg tok bilde av i Visby da jeg var der på ferie i midten av mai. I tillegg vart det litt annet blomsterflor også på den fotomontasjen👇De er så vakre at jeg bare blir helt målløs ved siden av dem. For et under hver forsommer🙏🏻

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg