Det er jo ikke umulig……

Reklame | NA-KD

For moro skyld brukte jeg litt av tida foran PC`n i går kveld med å søke på produktene vi har adgang til via Metapic inne på bloggen.

Mange forskjellige kategorier.
Jeg valgte å søke på dameklær, og fant disse 3 plaggene som jeg syntes var fine, blant mye annet.

Nå har det seg slik at jeg ikke kan bruke alt det fine som finnes der inne, for mye er beregnet på yngre folk, og ikke minst på slankere damer 😉

Men noe kan jo passe.

Det er ikke helt umulig for meg å finne noe 😉
Nå så jeg bare på et lite utvalg i full fart, og øvde meg samtidig på å lage en collage med annonser.
Da ble det disse tre plaggene som jeg selv kunne ha tenkt meg å kjøpe 🙂

Hvis du klikker på plaggene, eller på linkene under, kommer du til nettbutikken.

NA-KD Boho//NA-KD Boho//NA-KD

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg