Det glemte jeg å skrive om…..

Tok bilder for bloggen og glemte å skrive. Skjedde vel noe annet viktig da sikkert 😉

Var på hagesenteret her om dagen. Gleder meg alltid til den dagen på forsommeren. Må bare holde meg selv igjen, så jeg ikke handler for tidlig. Det kan godt komme noen uventede frostnetter har jeg hørt.

Men nå mente jeg at det var trygt, og håper virkelig det, for kjøpte ganske mange sommerblomster.

Stemorsblomster derimot…de kjøpte jeg  noen av allerede i slutten av april, for de tåler litt kulde. Og jammen fikk de testa seg! Det var så sent som 6.mai at det snødde og var kuldegrader herover.

Nå vet jeg veldig godt at mange fortsatt har mindre vår/sommer enn oss på Hedmarken. Det er så langstrakt og mangfoldig dette landet vårt.

Under her ser du starten på handleturen.

 

Og så ble det noen stemorsblomster denne gangen også. Dette er bare litt av det jeg plukka med meg.

 

Noen av plantene ankommet balkongen. Jeg tok en ny handlerunde til et annet plantesenter dagen etter. Elsker blomster 🙂

Jeg skal nok vise deg blomstene i krukkene etter hvert, når de har blitt litt større. De blir finere å vise fram da…….

Så blir det fargerik sommer på balkongen i år også da……..

 

8 kommentarer
    1. Det er kjekt å handle blomster. Jeg har hatt et par runder selv, og planter litt etter litt. Nå sist kjøpte jeg bl.a. Sjokolademynte 😉 Har handlet noen flere urter også litt tidligere. Og mye blomster 🙂 Herlig tid dette 🙂 Det blir fint hos deg med alt dette ♥

    2. Så flott! Jeg handler lite blomster…er så mye borte sommerstid…så får ikke glede av dem..men får nyte dem i hager jeg går forbi, og de ville i naturen…..ps..har byttet plattform til nouw…under navnet hobbyfotograftoini. (dvergpinschereimitthjerte) Ha en god kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg