En plass i solen….eller stolen?😅

Det står en stol oppi skogen her.

Hvorfor den er plassert der, vet ikke jeg.
Aldri har jeg sittet på den heller.
Men hvorfor ikke prøve en vakker dag?

Det er rett borti nabolaget her.
Synes nok ikke på bildet, men det er en fôringsplass for fugler og ekorn innimellom buskene og trærne.

Noen er flinke til jevnlig å henge/legge ut mat til dyra.
Er det en av disse som har satt stolen der?
Eller kanskje en av de som av og til observeres der med fotoapparat og lang linse?

De siste er nok på jakt etter flotte fuglebilder, og kanskje ekorn også blir foreviget. Det kan jo da være behagelig å kunne sette seg ned litt mens man venter på det perfekte motivet?

De er jo kjempesøte. Ekornene altså. Og det finnes mange av dem borti der.
Jeg har sjøl fått tatt brukbare bilder av dem. For de er så tamme. Er veldig nysgjerrige og stikker dermed ikke av så fort.

Kanskje jeg en vakker dag får se at det sitter noen på stolen?

Ikke umulig, for går forbi der hver dag, og noen dager flere ganger……

Ekorn i Ekebergskogen titte4 på meg

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg