Enhjørninger og barnebarn i fokus🦄


Det er litt annerledes på spisebordet mitt nå om dagen enn det pleier å være. Noen vil kanskje si at det er litt rotete. Men i tilfelle er det koselig rot, mener jeg. For har trivelig besøk av to barnebarn, og de elsker å tegne og male. Da er det spisebordet på stua som er best egnet som arbeidsbord.  Både for kunstaktivitet, spill og andre sysler.
Så dytter vi bare morosakene til andre enden av bordet når vi spiser🤗
🦄
Og ellers er det andre dingser som også avslører at det er barn i huset. For jeg leker ikke med enhjørninger og dukker, og heller ikke gjør Barney det.
Puddelen kunne nok tenkt seg å få tak i disse spesielle skattene, for er jo en skikkelig skattejeger. Barna har derfor lært seg å passe på tinga sine. Både leker, votter og sko😝
🦄
De har med seg noe hjemmefra. Men jeg har også noen saker i huset som passer for dem. Blant annet tegne-og malesaker. De vet godt hvor det lagres, så finner det fram sjøl når de har lyst.
Det er forresten 4-åringen som har stått for kunstverket på bildet.

Jeg har et tidligere innlegg som er relatert til dette:

Greit å passe barnebarn?

8 kommentarer
      1. Det var veldig hyggelig å ha dem på besøk. Og jeg klarte faktisk barnepass-oppdraget denne gangen også. Men ganske greit, for de er snille, flinke, morsomme og oppegående barn🥰

    1. Koselig med barnebarn på besøk, og det gjør jo ikke noe om det blir rotet når de er på besøk. Det at de får lov til å utfolde seg hos deg, gjør jo sikkert at de syntes at det er gøy å komme til deg tenker jeg. Ønsker deg en fin fredda, klem 🤗

      1. Ja, skjemmer dem jo bort en smule med litt av hvert. Det er et privilegium som mormor😅 Men ellers holder vi greit på vanlige rutiner som de er vant med hjemmefra. Kan ikke bli for vilt heller😜

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg