Hvorfor drakk jeg kaffe med sugerør?☺️


Til og med puddelen lurer på hva som foregår. Snur på hodet og kikker undrende på meg fra hvileposisjonen sin på puffen foran sofaen. Hu mor drikker kaffe med sugerør? Hva i all verden har skjedd?
Det er som du ser, sjøl om kaffen som er igjen i bunnen av Pippi-koppen min ikke synes på bildene.
Det var en god grunn for det. Det var etter at jeg hadde besøkt den omtalte klinikken på Majorstua.
Om full kroppsskanning, sutur i leppa og hvordan det gikk.
Jeg hadde fått sydd ett sting i underleppa. Følte at det gjorde både spising og drikking litt komplisert de første timene etterpå. Var også redd for at jeg skulle komme borti såret, som igjen ville gi blødning.
Derfor kom jeg på den geniale idé om å bruke sugerør. Da berørte  jeg ikke såret. Funka som bare det. Hadde heldigvis sugerør liggende i en skuff på kjøkkenet. Drakk vann med sugerør også.
Gikk fort over. Allerede dagen etter var jeg tilbake til normalen. Sjøl om suturendene er litt irriterende når jeg spiser, er det sjølsagt en bagatell. Fem dager etter inngrepet skal stinget fjernes hos fastlegen.

8 kommentarer

    1. Så godt at du fant en løsning, og det så ikke ille ut. Jeg har en på leppa, og for en del år siden gikk det hull på den mens jeg var på flyplassen. Blodet rant, og heldigvis hadde jeg papir lommetørkle i veska. Det gikk bra, skal til hudavdelingen i januar, og kan høre med hudlegen der. Smart at du tok sugerør, da ble det kaffe på deg. Lurt og få sjekka alt mens du var der. God helg.

      1. Ja, det funka. Nå drikker jeg kaffen på normal måte sjøl om såret og stinget fortsatt er der. Går bra nå. Lykke til hos legen i januar du også og takk for hyggelig kommentar🙋🏼‍♀️

    2. Oj………du fixa det!
      Greit å fjerne sting her!
      Jeg har også sydd i leppa, 8 sting totalt! Var vondt husker jeg
      Lykke til med sugerør og sånn! 🙂

      1. Da var det verre hos deg angående antall sting. Her er det bare ett. Fjerner det på mandag🙋🏼‍♀️ Blir greit å få vekk, for den ene suturenden er irriterende i veien når jeg spiser😝

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg