Hvorfor kom ikke innlegget på forsida?

Nå skjedde det igjen. Skjer av og til. Har jeg brukt feil ord? Filtrert bort av Blogg.no?
Sendt mail til administrasjonen og spurt om hvilke ord som ikke må brukes i et innlegg. Vet om 2, men er det flere? Venter på svar. 

Det er lagt inn et automatisk filter på disse to orda, men nå må jeg finne ut om det er flere tabuord.

Kan ikke skjønne at det var noen sånne ord i det innlegget jeg skulle publisere klokka 7 i dag tidlig.

Jeg skrev det i går og la det på “forfall” til i dag. Klokka sju lå jeg i min dypeste søvn og var lykkelig uvitende om at innlegget mitt kun svevde et sted oppi intet, eller kanskje bare lå i “skuffen” hos meg.

Sendte i hvert fall en mail da jeg oppdaget det. For det er litt viktig å synes på forsida for en stakket stund. Og der kommer innleggene i kronologisk rekkefølge har jeg skjønt……

Så da ble det et frustrert hasteinnlegg 😉

Og ikke minst: Jeg gir deg det upubliserte innlegget her:

Må alt skje så fort…..og er jeg flink nok til å leve NÅ?

Håper dette kommer på framsida.
Har tross alt jobbet litt med det jeg skrev i går, så litt irriterende at det ikke kommer ut…..

Tvitvi…..

September-Mjøsa

 

9 kommentarer
    1. Har også merket dette og skrev et innlegg om det i går -og flere sa det gjaldt de også. Så tror det er noe rusk i systemet til blogg.no om dagen… Jeg har prøvd flere ganger -og kun 1 av 4 innlegg kom opp. Som du skriver; det er jo eneste mulighet til å bli synlig og få noen lesere. Det er derfor jeg mener blogg.no bør deles i kategorier -fordi da blir alle bloggere mer synlig og tilgjengelig -ikke bare de på topp 100 eller som har flaks og kommer på forsiden..
      Ha en fin dag!

      1. Bra at det ikke bare er meg…ikke misforstå ;-)Vil ikke at andre skal oppleve det…De visste ikke hvorfor. Antok bare at det var mange som publiserte samtidig, men tror ikke det……Fikk bekreftet at jeg ikke har brukt feil ord også. Så ble ikke filtrert bort….Lykke til….til oss begge…og alle andre 🙂 Ha en fin dag!

    2. Jeg opplever det jeg også stundom, og noen ganger har jeg brukt tabuordene, men forsøker å vokte meg vel for det nå 🙂
      Det er som du sier, viktig å komme på forsiden en stakket stund, og veldig leit når det ikke skjer.
      Håper det går bedre fremover ♥

      1. Joda. Det er lov til å bruke reklame, men må merkes. Det var IKKE reklame i DET innlegget, men i det neste. Det kom på forsida. Så hadde ikke noe med reklame å gjøre denne gangen 🙂

    3. Jeg har også opplevd at ting ikke kommer på forsiden pga det er forhåndsinnstilt.. De nevnte også noe om “navnet” på bildene man la inn…Skjønte ikke helt forklaringen, for jeg gir dem bare nummer ofte..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg