Hvorfor vi måtte ha nødproviant


Harde tak for tida. Mye jobbing for pensjonisten som er vant til å ta det mer med ro. Det går greit, men sovner fort når huet detter ned på puta om kvelden. Her om dagen fant vi ut i fellesskap, naboene og jeg som sitter i styret, at vi skulle bevilge oss å bestille hver vår ferdigpizza bragt på døra. Det var på et tidspunkt mellom lunsj og middag, og vart derfor dagens middag for min del.  Godt å slippe middagslaging oppi jobbinga i kjølvannet(!) av oversvømmelsen i kjeller’n. Det vart derfor møte med pizza, brus og produksjon av informasjonsskriv. En ny vri på et ekstraordinært styremøte. En ting er i hvert fall positivt oppi dette. Det blir veldig mye sosialt samvær. Og ikke nok med det. Denne uka har jeg også vært på 2 teaterforestillinger. Litt heftig program denne uka altså, men er oppegående fortsatt, så har bevist overfor meg sjøl at jeg fortsatt takler litt action i hverdagen, og det er jo en tilfredsstillende observasjon. Og angående pizzaen. Det var faktisk nødproviant. For vi fant vel ut at vi ikke hadde spist frokost noen av oss. Så på tide med mat før vi vart for slappe. Dessuten fikk jeg min yndlingspizza med ansjos, oliven og kapers.
Nå vart det mye.

6 kommentarer
    1. Veldig greit med litt nødproviant innimellom. I dag skal jeg teste formen min litt igjen. Prøve turen til Ullevålseter og ned igjen. Lenge siden. Og i alle fall ikke så langt siden ryggen ble litt “gal” i sommer. Det SKAL gå. Sola skinner snart, og søsters er klar. I sekken er knekkebrød, og ikke pizza 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg