Jeg ble med på koronastudien i dag

Som vanlig i disse dager, ser jeg ofte på nyhetene på TV. I dag tidlig var det intervju med lege/forsker Arne Søraas ved Oslo Universitetssykehus som leder en studie angående koronaviruset.

Bra at han gikk ut med informasjon på en av våre seriøse nyhetskanaler.
For vi har lært at vi skal være skeptiske til diverse tilbud via nett og mail.

Han oppga nettadressen til denne studien, samt beroliget oss med at dette er en seriøs studie.

Og de vil ha flest mulig folk som deltar i spørreundersøkelsen.
For å kartlegge våre vaner, handlinger og eventuelle symptomer før og etter den 13.mars, da de store restriksjonene ble satt i verk fra myndighetene.

Det gjelder ALLE. Både friske og sjuke. Så jeg meldte meg på.
Trygg innlogging med bank-ID 2 ganger.

Det var mange spørsmål, så tok noen minutter.
Men jeg bidrar gjerne for at de skal få et bredt grunnlag for sin studie, og til slutt få en større forståelse av hvordan dette viruset påvirker oss.

Her er linken til studien/spørreundersøkelsen:

Koronastudien.no

 

Skal du være med på studien?

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg