Kjør på med kommentarer….

Heisann. Dette innlegg er mest ment for medbloggere på Blogg.no. Men alle kan lese 😉

Jeg er på Bloglovin. Er du? Jeg vet at mange av dere er det, både dere som er på Blogg.no og dere som er på andre plattformer.

Det har jo gått greit å åpne innleggene deres der inne på Bloglovin. Men for en stund siden skjedde det noe. Kan det ha vært så tidlig som da jeg ble overført fra gamle Blogg.no til nye Blogg.no i begynnelsen av året?

Tror faktisk noen har nevnt dette før……

Jeg får åpnet innleggene til alle som IKKE er på Blogg.no. Men ikke de som er på samme plattform som meg selv. Altså Blogg.no.

Nå har det gått bra, for de sistnevnte kan jeg allikevel åpne inne på Blogg.no sin egen side, der også topplisten er, vet du. Så får lest alle.

Men det kunne ha vært kjekt å lese alle inne på Bloglovin også, når jeg først er der inne…..

Så nå tar jeg tak, for finner ikke ut om Bloglovin har support-adresse. Vet du?

Og vet du i det hele tatt noe om dette, så er jeg meget interessert i å høre hva du mener og vet…..

Kjør på med kommentarer!

 

 

16 kommentarer
    1. Jeg har samme problemet. Men hos meg er det sånn at jeg kan gå inn på et visst antall blogger, sånn ca. 3, før det låser seg og jeg må gi opp. Jeg har også kikket etter en supporttjeneste, men har ikke funnet noen. Ser ut som at Vera Lynn har kontroll på dette, så da er det jo bare å sende inn klage 🙂
      PS: nå kom jeg inn til dette innlegget via bloglovin. Jeg får nyte det så lenge det varer 🙂

    2. Jeg fikk høre av Elevele i går at så lenge man ikke prøver seg på den “feeden” som går øverst på siden, så går det bra. Altså hvis du prøver å trykke deg inn via den vanlige menyen på bloglovin -siden din, så skal det gå med blogg.no sine blogger også. Men den “remsa” øverst på siden som dukker opp etter man har trykket på en blogg, DEN virker ikke på blogg.no-folket 😀

    3. Hmmm – jeg vet ikke – ser jo alle innlegg, men kommer ikke inn ved å trykke på innleggene…. må legge inn bloggnavnet selv, så…. samma kan det være – jeg finner dere jo! 🙂

    4. Jeg er på bloglovin. Hadde vært supert om du gav beskjed til bloggblovinsupporten. De burde også vite at det er store forsinkelser pp blogginnlegga framoss fra blogg.no før de kommer på bloglovin, og jeg tror ikke jeg får opp alle jeg følger i feeden i det hele. Det er de samme jeg ser der, selv om jeg vet andre har postet. Evt er det bare forsinkelser. Jeg tror jeg får åpnet innlegga nå.:-) Gjerne oppdater oss hvis bloglovin svarer.:-)

      1. Funnet ut! Elevele og Frodith sa det. Den toppmenyen som kommer opp når jeg klikker meg inn på et innlegg må “krysses vekk”. Altså trykk på kyssset, og vipps så kommer innlegget opp! 🙂

    5. Som Frodith over her sier så kan du åpne bloggene fra din plattform også, du må bare krysse ut den toppmenyen som dukker opp øverst når du har åpnet et innlegg 🙂 Da kommer bloggen opp. Veit ikke hvorfor det er slik.

      Men de siste par dagene har Bloglovin hos meg sluttet å virke helt, trur jeg for jeg får kun opp innlegg fra 3 dager tilbake- ingen nye :O Så, jeg tenker jeg snart slutter å bruke Bloglovin’ i det hele tatt og satser på at jeg finner alle på facebook, eventuelt på blogg sin forside 🙂

      Jeg har forøvrig flyttet til nouw og der er det slik det var på blogg før, at man kan følge hverandre og kommentere hos hverandre og få beskjed når noen har svart 😉 Liker meg veldig godt der, for å si det sånn 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg