Om min altfor spennende mandag….. og jinxing…..

Dramatisk overskrift, men føles sånn når jeg er midt oppi det. Det er i dag det avgjøres om jeg får den omtalte leiligheta. Og det er i dag vi kanskje får mer informasjon fra veterinærmyndighetene.

I skrivende stund er ingenting avgjort på noen av områdene. Jeg venter i spenning og prøver å ha is i magen og leve normalt.

Jeg vil ikke jinxe

Jeg trenger et avslappende motiv: rognebær på museum 😉

Jeg bør vel ikke snakke for mye om det. Jeg vil ikke jinxe. Lært meg et nytt ord på mine gamle dager, skjønner du. Snappet opp fra ungdommen 😉

Hvis jeg gir dette leilighetskjøpet for mye oppmerksomhet, kan jeg jo skylde på jinxing hvis det ikke går min vei. Men nå har jeg snakket så mye om det tidligere også, så gjort er gjort….

Lar det stå til.

Budrunden er i gang og jeg har “is i magan”. Jeg vil nå i hvert fall tro det selv 😉
Går helt greit både med det ene og det  andre resultatet.

Mer spennende ting som skjer?

Ja, det er den mer skremmende saken. Hundesykdommen. Følger med på nyhetene for å snappe opp siste nytt fra veterinærmyndighetene.

Barney og jeg går “rare” turer for tida og er veldig nøye med maten hans. Vi vet fortsatt ikke hva som er årsaken til at så mange hunder dør…..

Det kommer kanskje flere analyseresultater i dag. Forhåpentligvis. Men de har en veldig vanskelig jobb å gjøre, har jeg skjønt.

Inntil resultat foreligger må vi hundeeiere ta forholdsregler og være litt hysterisk forsiktige.
Må jo det når vi ikke aner noen ting!

Så derfor: En altfor spennende mandag for meg i dag…….

Trykk på den blå linken under her for å lese mer om mine tanker rundt den mystiske hundesykdommen:

Alt ble plutselig så skummelt og utrygt….

 

 

 

 

 

 

6 kommentarer
    1. Ja, ikke mye nytt når det gjelder hundesykdommen. Men ingen tilfeller utenfor landet. Så min følelse heller mot norskprodusert for. Men men bare tanker. Veldig pussig at det ikke er tilfeller i Svinesund, Strømstad etc..Og det er lite som har kommet frem i dag. Det jobbes på spreng. Dette er vanskelig og må nok være 110 % sikre før en forprodusent blir stemplet. Tanker fra meg igjen.

      Lykke til med budrunden.

    2. Ferrari får egenpreparert mat om dagen, han. Har hengt meg fullstendig opp i dette med maten, så jeg stejer kyllingfileer o.l til ham istedet for å gi ham annen hundemat enn noe tørrfor som ble kjøpt i god tid før hunder begynte å bli syke. Han ender vel med å bli enda mer sær og bortskjemt enn han allerede er, men det får bare stå sin pris (haha)

      1. Akkurat sånn her også! Jeg måtte nemlig ta hull på en ny sekk med mat, og fikk den paranoide ideen at det kunne jo være noe i den nye sekken, selv om det er samme merke! Forskjellig produksjonsnummer….. Sikkert hysterisk, men tar ingen sjanser. Stekte en halv kilo kjøttdeig som jeg blandet noe annet oppi, og det får han av nå. Må porsjonere ut gjennom dagen, for det er jo SÅ godt 😉 Spørs hvordan det blir etterpå når han må over til tørrfor igjen 😉 Så lykke til…. til oss!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg