Slik vart tirsdagskvelden….


Det vart en rolig kveld. Og dagen hadde også vært rolig. Korte, kun nødvendige turer med Barney på grunn av veterinærbesøket på morgenen. Linker til de relaterte blogginnleggene finner du nederst.

På bildet har jeg plassert meg i «gropa» i sofaen igjen med iPaden foran meg klar for blogging, samtidig som finalekamp i ishockey mellom Storhamar og Stavanger Oilers går på TV’n.
💙
Barney kom seg utover dagen. Var nesten seg sjøl igjen litt utpå kvelden.
Og jeg drev med forsøk på multitasking etter middagen.
Forsøk på blogging samtidig med TV-titting?
Ble der etter…..Ingen god kombo.
Resten av dette innlegget måtte jeg skrive senere på kvelden.
💛
Vart heller ikke mer enn en periode ishockey på meg. Gikk over til Alle mot alle og Camp culinaris etter hvert, på henholdsvis TV Norge og TV 3.
Stakk innom hockeykampen igjen og så at Oilers var i ferd med å vinne. Så nå står det likt mellom laga i finalesluttspillet, hvis du skjønner hva jeg mener.
De har vunnet 2 kamper hver. Og det blir nok 3 til før det avgjøres.
Nå går jeg Geriatriks i næringa😂, han her inne på Blogg.no som skriver om hockey🤗
Du får helt sikkert mer utfyllende og korrekt referat fra ham i løpet av dagen👍
💙
På slutten av kvelden, nær sengetid, skrev jeg siste del av dette innlegget.
Barney skulle bare ut på en siste tissetur på plenen og jeg på badet for siste gang. Så vart det natta.
Her er de innleggene jeg lovet deg:

Barney i narkose og jeg flater ut på sofa’n
Nå er’n nesten på beina igjen.

 

8 kommentarer

Siste innlegg