Snart jubileum…..men er det noe å feire?

Nå nærmer det seg ettårs-jubileum for bloggen min. Det burde kanskje feires, for det er et under at jeg har holdt ut så lenge….

Men gidder jeg å feire?

Har lært mye om blogging på dette året, men har ikke blitt noen topp-blogger.
Det var ikke akkurat målet heller.

Men jeg kan skryte av at jeg av og til er inne på top100-lista til Blogg.no.
Det er litt moro.
Men så må også sies at det er ganske langt ned som regel 😉

Altså ettårsjubileum snart. Nærmere bestemt lørdag 21.september.

Jeg kan foregripe begivenhetens gang med å gjengi mitt aller første innlegg.
Det kommer i sin helhet under her.
Ikke bli skremt av ordet helhet 😉
Det er veldig kort 😉

Overskriften og innlegget var som følger:

Mitt nye liv som blogger! 

Barney lukter på blomstene….

#blomster #mellompuddel #pensjonist #blomsterbukett  #blomsterfryd

Jeg innvier bloggen min med et bilde av min mellompuddel Barney, 3 år, som lukter på og beunder(?) buketten matmor har fått.

Å ha mennesker rundt seg som setter pris på tjenester man gjør, er alltid koselig….og særlig når blomstergaven er uventet.

Det blir et kort, første innlegg her, men jeg kommer helt sikkert tilbake med historier om både Barney og mye annet som opptar meg i min nyervervede pensjonisttilværelse.

Det var bare greit å få ut noe på sida til å begynne med 🙂

Vi sees!

 

Og det var hele innlegget.
En skummel og sped start, skal jeg si deg……men en start.
Det var det viktigste.

Mitt nye liv som blogger!

 

8 kommentarer

Siste innlegg