Spennende og spennende, fru Blom…..

Reklame | Unihoc//Active Drikkeflaske 0,7 L Grå

På ettermiddagsturen med hunden i går valgte vi en av de mange rutene våre. Vi varierer for å få litt endring i omgivelsene fra gang til gang. Jeg labber av gårde, mens han mer tripper og er i lett trav i enden av langlina.

Det skjer jo alltid noe på disse turene. Det ville vært rart om vi ikke fikk noen inntrykk med hjem.
Jeg kan jo spesifikt gå i detaljer på akkurat denne turen. Men jeg lover deg ikke ekstremt spennende episoder. Men er det ikke øynene som ser?

Jeg vil si det. Det er ikke alltid de store hendelser som gir de største opplevelser og minner.

Nå må du forberede deg på detaljer. Og det er ikke for at jeg mangler noe å skrive om at jeg går inn med lupe på hendelsene.

På med sele og langline og matmor med veske for poser og godis. Det skjer hver gang.
Låser døra og inn i heisen. Vil opplyse om at vi ikke tar trappene når vi allikevel skal ut å gå. Kan bli for mye mosjon også;-)

Vel ute på bakkeplan hilser vi på to blide naboer. Se der, ja. De første positive opplevelser.
Etter å ha gått 200 meter, kommer en kjent bil. Ut stiger en av nevøene mine som jeg ikke ser så ofte. Han har kjørt en kollega hjem. Da blir det litt prating og “takk for sist” for oss tobeinte og litt klapp og kos og oppmerksomhet på Barney.  Alle fornøyd. God helg, og enda en hyggelig opplevelse å ta med hjem.

Men turen går litt videre, og nye inntrykk detter inn. Det skal vel sies at Barney sikkert har en annen opplevelse av turen enn meg. Men han virker fornøyd. Dog litt pesete i varmen.

For sola skinner, det er lett bris og akkurat passe temperatur for meg. Veldig bra det også. Jeg (og Barney) er uansett glad for at det ikke er så varmt som nede på kontinentet for tiden.

Vi vandrer også langs jernbaneskinner på Jernbanemuseet. Og der ser jeg planten med de gule blomstene som har funnet det som sitt sted å utfolde seg. Se på bildet.

Og innimellom alt dette får han gjort det han egentlig er ute for å gjøre.

Så da er det første han gjør når han kommer hjem, å drikke vann fra bøtta med vann på balkongen og så gå og legge seg for ettermiddagshvilen.

Og hu mor blogger…..

 

Unihoc//Active Drikkeflaske 0,7 L Grå

 

 

4 kommentarer
    1. Hei Gunn:) så koselig å lese bloggen din:) du er så flink og kreativ. Og krølle bølle er så heldig:) Hilsen Nina

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg