Vet du hvilken blogger som ble månedens Metapic-ambassadør?

Reklame | Ellos / Adlibris

 

Månedens Metapic- ambassadør

Det er bloggen Hverdagsaktiv som ble kåret til det av Blogg.no. Da jeg så det, tenkte jeg å prøve Metapic igjen sjøl også. Lenge siden sist.

Du kan klikke på den blå linken over her for å komme til hans blogg.

Tør ikke å si de 2 ordene som beskriver det her, for da blir innlegget filtrert vekk fra forsida av Blogg.no 😉 Det har jeg hørt og lært. Men det er Rek…. og Ann….
Fyll ut sjøl det som mangler 😉

Men jeg merker innlegget med ordet ved å krysse av for “yes” nederst i innlegget.

Jeg hadde et innlegg tidligere hvor jeg informerte om Metapic og hvordan jeg brukte det.

Her er innlegget jeg skrev:

Bruker du Metapic?

Da jeg gikk inn på Metapic i dag, fant jeg noe jeg kan tenke meg å kjøpe hos Ellos. Artig å lage collage også…..Se bildet øverst av en pologenser og en bluse.

Søkt, klippet og limt helt sjøl 😉

Lager en collage til også jeg.
Masse produkter der inne. Men greit å velge noe jeg kan stå inne for sjøl, og som jeg kan tenke meg å kjøpe eller anbefale til andre.

Hvis du er interessert i noe av det jeg viser på bildene, kan du bare klikke på produktet, og vips er du inne på nettbutikken til leverandøren. Se bildet under her. Det viser et bakesett for barn, salt & pepper- sett og ei paiform.

Le Creuset Salt- och Peppar Kvarnset Höjd 11 cm Volcanic//Bakesett, Barn, 3-pack, Patisse//Paiform, Ø 25 cm, Svart, Tala

 

Saint Tropez//Saint Tropez

8 kommentarer
    1. Har så vidt hørt om det. Synes det blir så mye reklame rundt om kring, og blir det FOR mye av det så orker jeg ikke klikke inn på de sidene. Vil ikke gjøre det selv av den grunn 🙂

    2. Ikke hørt om Metapic..og jeg har aldri handlet noe på nettet 🙂 De orda bør man unngå ja om man vil synes på forsiden… God helg <3

      1. Metapic ligger inne på kontrollpanelet ditt. Vi fikk info om det en gang for lenge siden. Bruksanvisning. Og det er IKKE farlig å reklamere. Vi må bare hake av for reklame nederst i innlegget før publisering. Det er å reklamere uten å gjøre dette, som filtreres bort. Samt å bruke ordene reklame. annonse osv i selve innlegget.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg