Bruker du Metapic?

Nysgjerrig som jeg er på nye ting, måtte jeg bare klikke meg innpå.

Det har stått melding øverst på bloggsida mi, kontrollpanelet, i over 2 uker, men har vel egentlig ikke lest det. Virket avansert og høyt over mitt bloggernivå, og mine ambisjoner.

Jeg snakker om Metapic. Du som blogger vet sikkert hva det er, og du bruker det sikkert også på bloggen din….eller?

Du som leser dette og ikke selv blogger, har vel allerede gått lei….;-)

Jeg ble overført til nye Blogg.no med WordPress-plattformen tidligere i år, og har ikke blogget lenger enn siden september i fjor. Startet da på Blogg.no sin plattform Blogsoft. Så er som elev å regne…mye å lære.

Blogg.no på wordpress er også i startfasen, så nå har de altså kommet med Metapic.
Før jeg skriver dette, har jeg sett litt på det, men vet ikke om jeg kommer til å bruke det, eller rettere sagt skjønne det…..

Men artig å lese litt om det. Kanskje en underkategorihobby i blogghobbyen?

Så da klikka jeg meg inn for å “melde meg på”. Kunne da ikke være farlig…..Langt der i fra. Skal lese mer når jeg er ferdig med innlegget. Og se på en introduksjonsvideo.

Det dreier seg om å kunne tjene penger ved å ha reklame på bloggen. Lage collager, klippe og lime også videre. Enkelt fortalt. Hvis lesere klikker på bildene (annonsene), vil det registreres, og jeg får kanskje 10 øre? Dette er bare en antagelse fra min side….

Mange av dere har sikkert mye å tilføye…..

Nå har jeg i hvert fall skaffet meg nok et prosjekt 😉
Kanskje…….hvis jeg gidder……

 

I mellomtiden viser jeg vakre iris ved Rokosjøen…….

Iris ved Rokosjøen i Løten

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg