Bratt læringskurve.

Jeg har blogget bare en uke og har våget meg utpå med enkle innlegg og bilder “i blinde”, og tror at jeg kanskje har fått det til på et vis. Men jeg oppdager stadig nye “knapper” i menyene som jeg kan benytte meg av.

Jeg har lært at jeg kan “blogshoute”, og det er kult. Får respons!

Det er moro å følge med på statistikken. Jeg HAR lesere; hele 20 stk og over 50 sidevisninger i går. Ikke verst.

Jeg har også lært å kommentere andre bloggeres innlegg og følge de jeg synes virker interessante. Så svarer jeg kanskje på feil sted på kommentarer, og må gjøre det om igjen. Litt vaklende framstår nettopp det, så mine lesere må ha overbærenhet med meg. Og jeg har fått følgere!

Bilder og innlegg setter jeg inn både via iPhone og PC. Pensjonisten klarer seg ganske bra, men har mye å lære om blogging fortsatt. Foreløpig er det moro, og måtte den følelsen fortsette. Til tider tar det kanskje litt for mye tid, for jeg blir så ivrig og intens.

Nå gjelder det vel å publisere noe med jevne mellomrom, har jeg skjønt, for å holde bloggen ved like. Og selv om jeg gjør det for min egen del for å kvitte meg med skrivekløen, er det jo moro at andre ser det, selv om nettopp det kan være litt skremmende i starten….

 

6 kommentarer

Siste innlegg