Bloggfri dag med mening

For første gang i mitt 17 DAGER gamle bloggliv ble det ikke noe bidrag i går, fredag, men det betyr ikke at det ikke var en innholdsrik dag; tvert i mot. Det var såpass mye som skjedde i går at jeg rett og slett ikke rakk å skrive.

Familie er viktig for meg, som for mange andre, og jeg er så heldig å ha to voksne barn, svigersønn og to små barnebarn. De bor i Oslo, og jeg besøker dem titt og ofte. Det er også lettere å få det til nå som jeg er pensjonist. Noe som også gir meg en god følelse, er det å kunne være til nytte for dem i hverdagen.

Det er enkelt å komme seg til Oslo fra Hamar, enten med bil eller tog. Jeg velger bil nå for tiden. Har kjøpt meg el-bil. Jeg synes det går greit å kjøre, selv om trafikkbildet innover til Oslo er hakket mer komplisert enn på Hedmarken.

Det var altså dette som skjedde i går. Pensjonisten dro på Oslotur igjen…..og ble til i dag.

4 kommentarer
    1. Noen dager er det naturlig at det blir litt totalstopp på bloggen, selv om jeg ikke har opplevd det selv ennå ;o)
      Livet “på utsiden” er viktig å få med seg, hehe.. Håper Oslo behandlet deg bra :o)

    2. Aina: Oslo er bra, i alle fall der jeg var 🙂 For lange stopp på bloggen bør jeg vel unngå, men med den skrivekløa jeg har, går det nok av seg selv, en stund. Får se hva som skjer når/hvis jeg går tom for stoff :o)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg