Så var det gjort

Influensavaksine altså. Det gikk greit. Jeg har aldri vært redd for sprøyter og stikk. Det var bare å møte opp på legekontoret, sette seg på venteværelset og vente på tur. For vaksinering og blodprøver trenger man ikke å forhåndsbestille time hos legen min. Det er kanskje vanlig.

Det var faktisk en hyggelig opplevelse, for traff en gammel bekjent på venteværelset som jeg fikk pratet med både før og etter stikket. Må nemlig sitte 15 minutter etterpå i tilfelle reaksjon på injeksjonen. Inne hos legesekretæren på laboratoriet var jeg vare i 1 minutt.

Da får jeg håpe å være bedre rustet mot influensavirusinvasjon denne sesongen.

Se gjerne også artikkelen om influensa jeg skrev i går.

Bildet som egentlig ikke illustrerer teksten denne gang, tok jeg på ettermiddagsturen med hunden i går ettermiddag. Det standhaftige bladet hang alene igjen på treet.

#alene #høst #blad #vaksine #influensa

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg