Hockey og blogging, samtidig….

Multitasking heter det. Det spilles hockeykamp i Champions Hockey League oppi CC amfi ikke langt unna meg nå. Storhamar mot Ocelari Trinec fra Tsjekkia. Jeg er ikke kjempeinteressert, for da hadde jeg vel vært der, men såpass interessert at jeg sitter ved pcn og skriver på blogginnlegg til i morgen samtidig som jeg med lyden på og i et annet vindu ser på kampen (vekselvis med blogginga) på nettstedet championshockeyleague.com…nå er det pause før 3.periode og stillingen er 4-2 til Storhamar. Hurra…så langt. 20 minutter gjenstår….

Så egentlig er det 3 ting jeg gjør, for skriver dette innlegget på iPhonen 😉

2 kommentarer
    1. Ja…det er ofte mulititasking her i huset også…Pc på fanget, tv i bakgrunn også tar jeg opp tlf innimellom for å se instagram….hihihih

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg