#grønn

Jeg kom på det da jeg sto i kassa på Kiwi. En skulle tro at jeg hadde valgt med omhu enten Kiwibutikken eller ulljakka fra Irland. Det var slettes ikke planlagt. Det ble bare sånn. Jeg elsker den Kiwigrønne ulljakka. Jeg er faktisk en grønn og oransje person, hvis jeg skulle karakteriseres etter fargevalg . Jeg har noen grønne og oransje puter i sofaen også…. Se forøvrig innslaget om oransjeblogger HER

Jeg har flere forholdsvis nære butikker å velge mellom. I dag ble det Kiwi. Den er ved siden av Vinmonopolet og den gamle apotek- arbeidsplassen min, så meget praktisk da jeg nå først skulle handle mat, vin og besøke gamle kolleger.

Og for å tyne det grønne tema enda lenger….jeg har lysegrønn bil og jeg kjøpte selvsagt fersk oregano, kiwi og vårløk…. 

 

Og her er noen av putene mine:

 

10 kommentarer

Siste innlegg