10 enkle fakta om meg

Hvordan jeg erNå aper jeg etter andre….husker ikke hvem….Det gjelder å lage en faktaliste om meg selv, om det jeg allerede ikke har utlevert i blogginnleggene. Det blir litt forsiktig utlevering….tør ikke mer….ennå…og kanskje aldri…..Noen av punktene kan jeg kanskje skrive mer om i senere innlegg.

1. Jeg hadde rødt hår og fregner og har nå grått hår og fregner.

2. Jeg var et stille og sjenert barn…og ungdom…men er veldig mye tøffere i dag 🙂

3. Jeg har en yngre bror.

4. Jeg fant ut her en dag at jeg har bodd fast i 12 forskjellige hus fra jeg ble født. Noen av dem er i samme by/sted.

5. Jeg har hatt 4 hunder og 1 katt og 1 and og 1 undulat (ikke samtidig)

6. Har 2 barn og 2 barnebarn.

7. Jeg er det jeg kaller “listoman”. Det ser du litt av her 😉

8. Jeg blir ikke rastløs eller ensom av å være alene. Godt med alenetid av og til.

9. Jeg liker pultost og gammalost 🙂

10. Og er dessuten veldig glad for å like alt spiselig unntatt…. salt lakris. Rar? Ja kanskje “litt” 😉

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg