Østover i soloppgangen

:I dag var det tid for legetime på øyepoliklinikken ved  Elverum sykehus. Jeg har skrevet om forhistorien i et innlegg i går. Se HER.

Det var bra timing på den timen, for pensjonisten måtte stå opp tidligere enn normalt, og det passet jo bra da jeg fortsatt har den “egentlige” tida, sommertida i kroppsrytmen, for å si det sånn. Hadde det vært før helga, hadde jeg nok vært trøttere. Det gikk greit østover selv om det både var litt morgenrush og vegarbeid.

Jeg ble kjørt, for kunne ikke kjøre hjem selv, hadde jeg fått beskjed om. Jeg ville bli behandlet med øyedråper som utvider pupillen, slik at lege kan se bedre inni øyet. Da ville det bli så lyst for meg i 5-6 timer at jeg måtte bruke solbriller. Og i tillegg ville jeg få tåkesyn, så derfor ble jeg passasjer i dag.

Mer om undersøkelsen kommer jeg tilbake til i et annet innlegg i kveld.

Jeg snakket om å grue meg eller ikke i forrige innlegg. Jeg klarte å holde det på et veldig greit nivå under reisa, og klarte å nyte den vakre soloppgangen på veien østover.

 

6 kommentarer
    1. Wow..! Var det så fin himmel herover i morges? Den fikk jeg ikke med meg 😀
      Håper det gikk veldig fint hos øyelegen, og at synet ditt nå har normalisert seg etter utvidelsen :))
      Spent på det neste innlegget.. <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg