Apotek og pizza

Fint å være pensjonist, men også fint å ha jobbet på et så bra sted at jeg blir invitert på pizzalunsj 10 måneder etter at jeg sluttet! 

Det skal sies at jeg har vært innom der et par ganger som vikar disse månedene, men “læll a gut”, som de sier oppi Gudbrandsdalen.

Det har seg slik at de har gjennomført en vellykket kampanje som de vil berømme de ansatte for, og da ble det pizza midt på lyse dagen og midt i uka.

Og dette skulle jeg få være med på selv om jeg ikke akkurat har bidratt alt for mye. Derfor var det en stor ære å bli invitert.

Det ble som jeg forutså; veldig koselig. Og det er også hyggelig og merkelig å sitte på spiserommet uten å måtte se på klokka for ikke å overskride den tilmålte halvtimen for spisepause. 

Sånn er det å være pensjonist. Jeg ble der i en og en halv time…….og takk for maten!

 

På bildet her har vi allerede gjort et stort innhugg i den ene pizzaen. 

 

Det var diska opp skikkelig, og dette er IKKE sponset reklame, selv om det kan virke sånn 😉

 

 

#apotek #pizza #pensjonist #lykke

12 kommentarer

Siste innlegg