Fristelse til kaffen

Jeg fant et bilde i arkivet. Den gangen jeg laget denne enkle anretningen måtte jeg ta bilde, for den ble så pen…..

Jeg skulle vel ha en venninne på besøk og fant i farta ut at dette kunne bli passelig godt, og lettvint….

Jeg hadde langpanne-sjokoladekake i fryseren. Den var lagt ned i passe serveringsstykker slik at de lett kunne tas ut enkeltvis.

To stykker ble tint. 

Jeg hadde nok både kjøpt inn jordbær, moreller, kremfløte og marengstopper (pikekysss) ser det ut til.

Skikkelig hastekake ble det.

Sjokoladekakebiten ble lagt på en asjett. Kremen ble sprøytet på. Jordbær og moreller delt i to og fordelt oppå, og så en passe mengde pikekyss.

Simsalabim en søt sak til kaffen!

 

#kake #jordbær #pikekyss #krem #moreller #sjokoladekake

 

 

 

16 kommentarer

Siste innlegg