Hva i all verden!

Hva er nå dette? Det skal jeg si deg. Det er et juletre som ikke bare ville være juletre. Det ville leve lenger! Dette var på begynnelsen av 2000-tallet. Husker ikke eksakt, men det var nå langt uti januar. Det skal sies at jeg hadde vært flink til å gi det vann, og kanskje litt gjødsel, fra det kom i hus rett før julaften. “Men læll a gut!”. Det viste sin livsglede med å produsere kongler!

Jeg er såpass planteglad  at jeg har vanskelig for å kaste dem hvis det er tegn til liv.

Jeg kan ha julestjerner til langt utpå sommeren. Men da er de plassert på balkongen og er bare grønne 😉

Det kan være rimelig upraktisk å ha et helt juletre i stua utover i januar, og ikke kunne jeg sette det ut på grunn av kulda. Husker ikke helt hva som skjedde, men det ble vel forvist til balkongen etter hvert…….

Og det er ikke nok med dette, kommer jeg på…..Det var et år jeg satte ut juletreet på balkongen i ei bøtte med vann. Vinteren var vel såpass mild at det funka. Det som skjedde var i hvert fall det du ser på bildet under her 🙂 Det ble påskepynta! Det slår vel alt! Juletreet som ble påsketre.

Jula varer helt til påske………;-)

 

 

 

8 kommentarer
    1. Vært borti det sjøl noen år, er vinteren mild nok så går det. Et år fikk treet hos oss mange nye skudd =)) De siste årene har vi hatt plastikk, men legger noen greiner av ekte tre under for å få den rette julelukta =)

    2. Så herlig! Og dette bør vel være bevis nok for at du garantert har grønne fingre! 😀
      Mitt kasta alle, og da mener jeg ALLE, ett år. Tok tak i stammen og rista. Omtrent som i en tegneserie sto jeg igjen med stammen med grener. Og under treet var det grønt. 😛 lol

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg