Litt rim om rim….

En sommer er over for denne gang…..

Og høsten er forbi og vinter`n blir lang…..

 

Det er barfrost og vakkert på bakken……..

Rimete blader og kaldt under stakken….

 

Grønne grasstrå kjemper fortsatt mot kulden……

Rett før de blir ett med mulden….

 

Snart kommer snøen og dekker…….

Og gjør marken hvit og lekker…..

 

Sånn ja; det ble dikt av dette. Jeg vil nå gjerne få fram at jeg egentlig liker alle de 4 årstidene våre. Og heldig er jeg som synes det. Vet at noen har en favorittårstid og bruker tid på å grue seg til de som ikke er det og kun glede seg til favoritten. Går glipp av mye da.

Som hobbyfotograf ser jeg det vakre i alle årstidene. Og jeg må presisere: fotograf veldig på hobbybasis. Synes bare det er litt morsomt å ta bilder.

#barfrost #vinter #sommer #vår #høst #årstider #blader #rim

 

 

 

 

 

 

 

18 kommentarer

Siste innlegg