Jippi! Det skjedde.

I forgårs fikk jeg beskjeden jeg har ventet på. Fra blogg.no / Egmont. “Bloggen din skal bli overført”, sto det. Leste det flere ganger. Måtte sjekke om det sto et IKKE inni setningen. Jeg har ventet og håpet. Regnet egentlig ikke med å bli utvalgt. Har vært forberedt på å måtte laste ned bloggen og overføre den selv til en annen plattform. Har vurdert flere plattformer og sett hva andre mener om de forskjellige. Men ville vente, for hastet ikke før 9.april. Eller rettere sagt litt før den datoen. For 9.april blir alle gjenværende blogger på gamle blogg.no slettet.

Det er vanskelig å vite hvor mange som blir overflyttet. Kanskje alle blir det? Håper virkelig det, for dere som ennå ikke har hørt noe. Men det er håp, for de holder på å sende ut mailer nå om dagen. Det tar sin tid, for det er veldig mange søknader som skal gjennomgås og blogger som skal leses og vurderes. Og det er fortsatt en stund til 9.april.

Lykke til, sier jeg. Tvitvi.

Om vi ikke sees på Blogsoft (gamle blogg.no), sees vi uansett på Bloglovin. Der er det blogger fra alle plattformer heldigvis. Registrer deg der hvis du ikke allerede har gjort det!

Men nå blir det vel sånn da, har jeg skjønt, at innleggene mine dukker opp på forsida av blogg.no. Det blir kult.

Og i all ubeskjedenhet feirer jeg med et gammelt bilde hvor flagget er heist og jeg er i farta på Mjøsa 😉

 

 

 

13 kommentarer
    1. Fint at du og flere har kommet over hit, syns det er så opp og ned hvem som “synes” med nye innlegg på bloglovin.. Satser på at alle som ønsker blir flytta over jeg også 🙂 Likte godt det bildet her.. <3

    2. Så koselig at du er inne😊Nå blir det lett å følge med deg igjen. Har selv vært med fra starten her inne og det har blitt mange timer med support, og en smule slitsomt, men heldighvis med rask respons og gode svar😊👍

    3. Så bra! Du var flink som var tålmodig du. 🙂 Jeg slette jo bloggen min på blogg.no så jeg får aldri vite om jeg ville bli flyttet over. Men det føles veldig greit der jeg er nå, så jeg angrer ikke. Blir jo ikke i samme blokka på blogg.no, men vi følges jo som du sier på bloglovin.
      Jeg syns jeg har kommet opp der raskere etter at jeg flyttet til wordpress, enn da jeg var på blogg.no, men det er kanskje bare innbilning. Ikke sikker.
      Gratulerer og god helg! 🙂

      1. Tusen takk! Var tålmodig, ja, men visste at jeg hadde litt tid på meg. Var vel litt latskap også, å ikke ta jobben med overflytting til en eller annen plattform på egenhånd 😉 Vi sees heldigvis på Bloglovin! Ha en fin helg 🙂

    4. Kjempeflott at bloggen din ble overflyttet 🙂 Jeg bruker mye min private hverdagsblogg som jeg eier selv, men blogger også fra bloggen min på blogg.no. Er mer fornøyd med menyen min på min private hverdagsblogg som jeg eier selv enn den vi har på blogg.no.

      Har spurt de ansatte mye om hjelp, og de har vært kjempesnille og gitt meg hjelpen jeg har støtt på 🙂

      Nå går det bedre 🙂

      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Tusen takk. Håper du kommer inn her også, Fortsatt mulighet. De tar oss i puljer. Ennå god tid. Men veldig kjedelig å vente, så jeg ble kjempeglad. Hadde ikke vært krise, for hvis jeg ikke hadde blitt overflyttet, hadde jeg måttet ta med meg bloggen og flyttet selv til en annen plattform. Dette var så klart enklere. Alle får uansett svar, har de lovet. Tvitvi til deg!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg