3 rydderåd til meg selv…..

  1. Ting som jeg vet  at jeg ikke har brukt på 2 år kan lett pakkes vekk i kasser på boden. Det kan være pyntegjenstander og kjøkkenting. Dette driver jeg med nå om dagen. Pakker i bobleplast og putter i kasser. Stabler kasser i kjellerboden. Mellomlagring før salg eller loppis.
  2. Klær jeg ikke har brukt på 2 år må jeg fjerne fra skapet. Er så trangt der inne! Putte i poser og lever i UFF-kontainer. Eller hvis det blir for hardt og vanskelig: putte det midlertidig i kasser. I boden det også. Se heller på det igjen om noen måneder. Fortsatt uaktuelt å bruke? Neste stopp UFF.
  3. Papirer. Gamle papirer. “Kan få bruk for det.” Gjør ikke det, vettu. Vekk med det. Tar litt tid å se gjennom alle permene, men er verdt det etterpå. Det er så utrolig mye jeg har samlet på…og mye utrolig. Det skal sies at jeg fikk ordnet opp i mye av dette før jeg flyttet for snart 3 år siden. Men det skader ikke å ta en “runde” til.

    Så kjør på, Pensjonistgunna!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg