Å klamre seg fast…..

Jeg liker veldig godt å ta bilder i naturen på mine lufteturer med puddelen. Blir vant til å se etter motiver. Telefonen ligger klar i lomma. Noen motiver er så statiske heldigvis at jeg ikke trenger å forhaste meg. Det ble tema tre på en av turene i dag….

Ikke akkurat den raskeste fotografen

Kan noen ganger ta litt tid å få opp iPhonen fra lomma med glidelås.

Det å ha en snusende og ivrig puddel i ene hånda, gjør det også litt vanskeligere å handle raskt.

Da blir det som det blir med bildemotivene.

Raske ekorn og søte, kvikke fugler rekker jeg som regel ikke 😉

Da er det greit med trærne som er tålmodige og venter til jeg er klar.

De har nå stått der i mange år noen av dem.

Og ikke bare det.

Noen av dem er så livsglade og sta at de klamrer seg fast i berg- og jordskrenter.

Holder nok noen år til også.

Så jeg kan ta flere bilder.

Klamrer seg fast 2
Klamrer seg fast 2
Klamrer seg fast 1
Klamrer seg fast 1
De siste bladene klamrer seg også fast
De siste bladene klamrer seg også fast

 

 

Etter hvert kan treet kanskje ende opp som drivved i Mjøsa
Etter hvert kan treet kanskje ende opp som drivved i Mjøsa
8 kommentarer

Siste innlegg