Altså…..her kommer jeg til kort😜

Dette blir feil😅 Romaskina er solgt og bildet er fra 2019, men er en passe illustrasjon til temaet her, da😝

Ja, nå må jeg si at jeg vart mektig imponert og fikk litt dårlig samvittighet også, da jeg leste en annens blogginnlegg i dag tidlig….mye på grunn av latskapen min. Føler meg i hvert fall lat i forhold til den bloggeren jeg skal presentere her i dag. Nemlig HEIDIROSANDER
♦️
Innlegget jeg fokuserer på ble publisert søndag 28.juli og heter «Morgenstund har gull i munn?»
Det handler om trening, og ikke mindre imponerende enn trening før klokka halv åtte om morran. Det er så langt unna min hverdag at jeg blir helt matt. Makan til sjøldisiplin sier nå jeg.
Hun trener 5-6 dager i uka og er altså på treningssenteret vanligvis i god tid før klokka 7 om morran.
♦️
OM seg sjøl på bloggen skriver hun:
«Kristiansandspige på 54 år som hele livet har vært en størrelse for stor. Mamma til flotte Celina, og mormor til mine to nydelige prinser, Henry og Alfred <3 Gjennom bloggen vil jeg ta dere med inn i min hverdag, og håper jeg kan inspirere mange der ute til å se at selv om man er stor, så kan livet være innmari ålreit 🙂 En blogg om veien til ett lettere liv, en blogg om trening, om oppturer, og nedturer…om de små, og de store gledene. En blogg om viktigheten av å føle seg vel, om klær for oss som er store, om riktig behandling for overvektige, en blogg om viktige valg…en blogg om livet… som en størrelse for stor.»
♦️
Det virker som hun har blogget lenge, for i bloggarkivet er det innlegg helt tilbake til mars 2015. Jeg har dessverre ikke besøkt bloggen hennes så ofte, men det kommer jeg til å gjøre heretter.
Og igjen er det meg sjøl som har har satt meg i denne situasjonen at jeg klikker meg inn og i tillegg skriver litt om bloggen som ligger foran meg på topplista. Og slik skal jeg fortsette hver dag…..så lenge jeg orker.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg