Anbefaling av blogg og program.

Hei, kjære leser. I dag vil jeg reklamere for et TV-program, samt en medblogger.

I går startet serien “Sporløs” på TV2. Den handler om adopsjon. Eller rettere sagt adoptivbarn som i voksen alder reiser tilbake til sitt fødeland for å spore opp sin familie.

I går fulgte vi 28 år gamle Alejandro på hans reise til Colombia. Veldig gripende historie. Og en utmerket produksjon.

Neste onsdag er det en ny episode. Da skal vi få være med på reisen som Andrea foretok tilbake til sitt fødeland Costa Rica. Hvis du vil lese mer om det, får du linken til hennes blogg Nordstrandfruen HER.

Det er totalt 10 episoder. En ny adopsjonshistorie hver uke. Gleder meg til å se mer.

Jeg må innrømme at jeg kanskje er over gjennomsnittet interessert i temaet. Det har en spesiell årsak. Jeg har selv to adoptivbarn. Den historien kommer jeg nok til å fortelle litt om ved en senere anledning.

Jeg kan røpe litt i dag ved å vise et bilde fra over 30 år tilbake. Vårt første møte med det eldste barnet.

 

 

 

6 kommentarer
    1. takk for anbefaling! Slike programmer er så rørende. Er ett spennende tema med adopsjon og mange problemstillinger rundt. Hadde vært interessant å høre mer om din historie 🙂

    2. Det stemmer ja, det programmet hadde jeg lyst til å se. Veldig fint å se slike program, det rører ved meg på en helt egen måte. Så fint at dere kunne adoptere. Da fikk to barn et flott hjem tenker jeg 😉 <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg