Både søte GULROTMUFFINS og søt kokk😘

Dette var så søtt på mange måter at jeg bare måtte reposte innlegget cirka ett år etterpå. Nå har kokken altså blitt ett år eldre, men fortsatt like søt og flink. Her har du det ett år gamle innlegget:

Koselig med barnebarn på besøk.

4-åringen er fin å ha her. Og vi må finne på noe morsomt når hun kommer. Denne gangen ville hun bake muffins. 

Og det lot seg gjøre. Hadde med seg egen kokebok som hun fikk til jul, og der var oppskrifta hun hadde valgt ut.

Jeg fikk forvarsel, slik at det kunne handles inn ingredienser jeg mangla.
En 4-åring får til mye, hvis hun får lov. Og det får hun både hjemme og her hos mommo.

Vi delte på oppgavene.
Jeg veide litt. Hun helte oppi bollen. Hun rørte. Jeg smelta smør. Hun helte oppi bollen🤗
Og slik holdt vi på. Bra teamwork.


Og så gjensto pyntinga.

Det var like morsomt, om ikke enda bedre.
Hun rørte sammen smørkremen også, og sprøytet den på kakene.

Så var det pynting med det jeg hadde til rådighet i bakeskuffen.
Gikk jo helt greit med sjokoladegrantrær for eksempel🤗
4-åringen godkjente det👍
Og hun var prosjektleder for pyntinga. Jeg bare så på.

Etter luftetur med Barney var det tid for å smake på baksten😋
Godkjent👍
Vi fastslo at prosjektet vårt hadde vært vellykket🤩

8 kommentarer

Siste innlegg