Syltynt bevis…..

Det vart ikke noe badebilde av meg på denne turen, så det eneste beviset jeg har på at jeg duppa legemet i Vänern, er badedrakt og håndkle som henger til tørk.
Jeg må ærlig innrømme at dette er et syltynt bevis. Kan plukkes fra hverandre på mange måter.
♦️
Hvordan kan du vite at det er min badedrakt?

Hvordan kan du vite at den er våt?

Og hvis den var våt…..kanskje jeg hadde dyppa den i ei balje?
Og er dette i Mariestad ved Vänern?

Håper du tror meg likevel. Sjøl om….er det så nøye?
♦️
Men litt tilbake i tid så bada vi altså. Og under her har jeg satt inn en bitteliten videosnutt. Litt for kort ser jeg i ettertid.
Barneys venninne border collie Blu vil bade mer i bølgene. Men vi hadde bada nok alle fire. Da ser du altså henne, samt hører stemmen min som høylytt nekter Barney å bade. Han var nemlig like ivrig som henne på nok et bad. Men nei, nå måtte vi hjemover….for å henge opp badetøyet😅

8 kommentarer

Siste innlegg