Barney på isen🐩💫⛸🥌

Barney morer seg på glattisen🐩

I nærheten av oss finnes et lite vann, eller kanskje heller en stor dam. Denne er fin om sommeren og fin nå med is på.

Barney er glad i å vasse i vann, og av og til svømme. Men ikke svømme akkurat der. Litt for grunt.

Nå funker heller ikke vassing, for isen har lagt seg.

Men han må utpå der en tur. Og det virker som han morer seg med å skli omkring og lete etter snøballer og pinner som folk har kasta dit. Og må innrømme at jeg er en av de som kaster snøballer🤗

Han er nok ganske så sikkert uvitende om den andre firbeinte typen som ufrivillig havna på glattisen. Nemlig Bambi.

Men det var lett for meg å se likheten, da puddelen skled rundt utpå der🤗🐩

Som jeg nevnte, er det fint der om sommeren også.
Du ser bildet over her👆

Litt rart at det ikke er så veldig lenge siden det så sånn ut.
Nå er det vinter som gjelder, og slettes ikke merkelig. Helt normalt.
Sommeren virker fjern, sjøl om det er like normalt på den tida.

Godt vi er tilpasningsdyktige, sier nå jeg.
Jeg synes det er fint med de fire årstidene vi har.
Blir mer variasjon. Mer spennende.

Ikke sikkert at du er enig med meg der, kanskje?

Hvilken årstid liker du best?

2 kommentarer
    1. Jo, jeg er enig – vi må ha alle årstidene! Viktig med variasjon! Sjøl er jeg høstjente – av den enkle grunn at jeg jobber med regnskap – og enormt mye fra januar til juni – da blir våren lissom borte…! Fortsatt god jul, og god klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg