Beklager, Barney🙈🐩

Puddelen og jeg går vanligvis 3 turer om dagen. Totalt blir det gjennomsnittelig  2 timer hver dag. Kanskje 1/2 time om morran før eller etter frokost i skogen, ca en time midt på dagen et eller annet sted og 1/2 time på kvelden bortover gata. Nå som det blir så tidlig mørkt, tør jeg ikke å gå i skogen på kveldsturen🙈

Bortover den stille gata er det ekstra koselig å gå nå i desember. Folk er så rause og flinke til å lyse opp hus og hage. Her er ett eksempel på det:

På en av dagslysturene våre passerte vi denne artige karen under her. Sjølveste bamsenissen. Barney var såpass interessert i skapningen at jeg måtte holde ham på avstand. Han har en stygg tendens, som hanhund, til å ville markere på stolper og alskens rariteter langs veien.
Beklager Barney, at jeg ikke stolte på deg her. Han ville sikkert bare lukte på bamsen☺️
Nå befinner denne julebamsen seg i nabolaget, så jeg kan gjøre det godt igjen ved å ta en tur oppom der i morra👍🐩

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg