Bildene som ikke kom på bloggen, sier de….

Etter at jeg begynte å blogge selv, ser jeg lettere andres blogger også. Noen leser jeg bare overskriftene på, mens hos andre leser jeg hele innlegget. Det kommer an på hva som fenger der og da og hva jeg har tid til.

Sånn er det med den saken.
Men så er det et gjentagende tema hos en del. Det er ikke sikkert det er den samme bloggeren hver gang, for så nøye følger jeg ikke med. Men jeg ser at tittelen “Bildene som ikke kom på bloggen”, går igjen ganske ofte. Jeg har nå i hvert fall sett det mange ganger etter at jeg startet å blogge i fjor høst.

Så tenkte jeg her om dagen da jeg så det igjen:
Bildene kommer jo på bloggen når de allikevel lager et eget innlegg om det?
Hm…..

Men det som sikkert menes, er vel at det er bilder som i utgangspunktet ble vraket, men som nå allikevel er funnet verdig å komme i offentlighetens lys.

Tror du ikke at det er sånn det henger sammen?

Da kan vel jeg kjøre på med et bilde som ikke kom på bloggen også, da 😉

Misslykka selfie med nybada, litt bustete Barney i fokus, med halve matmor (heldigvis) så vidt innafor ramma 😉

 

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg