Ble jeg stemplet for alltid?😜

Jeg vart stemplet i går. Måtte til og med betale for det. Yngste barnebarn vart også stemplet.
Vi befant oss på EKT ridesenter og husdyrpark på Ekeberg. Ikke langt unna oss.
Barney og jeg går forbi der daglig, men han har ikke adgang innafor porten og gjerdene. Det skulle tatt seg ut å slippe ham løs der. Hadde blitt et interessant skue, og sikkert skremmende både for den ene og den andre og flere med.
Der befinner nemlig de «skumle» geitene seg, som puddelen stadig observerer utafor gjerdet når vi går turer. De får nemlig lov til å bevege seg fritt i nærområdet et par timer på morrakvisten. Og de voksne geitene er ikke alltid like glade i små bissevovver. De skal passe på flokken.

Risikabel nærkontakt med geiter.

Denne geitekillingen ser nå riktig så fredelig ut, men så var som sagt ikke puddelen sammen med Yngste barnebarn og meg inn på området. Han lå hjemme i senga mi…..

Mange fine dyr i denne husdyrparken i byen vår oppe på Ekeberg. Sauer, geiter, kalver, hester, kaniner, flere slags høner, påfugl, griser, ender og sikkert flere som jeg har glemt.
Det var forresten bare hyggelig å bli stemplet, men det vart ikke for alltid, for allerede i dag er det nesten borte…..

4 kommentarer
    1. Det er jo skikkelig bra Ã¥ kunne besøke der oppe med barnebarna. Perfekt 🙂 Og Barney, nei… han gjør seg vel ikke der akkurat 😀

    2. Det er såå stas med dyr og sÃ¥nne parker! Det finnes en sÃ¥nn ute ved Stavern ogsÃ¥ – selvom den har blitt mye større med badeland osv i det siste da….! NÃ¥r ungane min var smÃ¥, var det kaniner, geiter, griser osv – kjempestas! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg