Blogger på Bærtur?🫣

Liker ikke narreoversktifter….clickbaits.

Den jeg presenterer her kan virke som en slik en…..
Men er absolutt ikke ute etter å lure deg for å få enda en leser😉

Det jeg antyder gjelder ikke en annen blogger. Det er rett og slett meg sjøl.
For jeg fikk en sprø ide oppi huet som jeg bare må få ut…og det via tastaturet på iPad’n. Ellers vil det surre inni skolten slik at jeg ikke får konsentrert meg om viktige ting.
♦️
Kreativitet avler kreativitet og tull avler tull. Har merka det etter at jeg begynte å blogge igjen. Og det er jo positivt når en driver med slikt.
Men først:
Husker et tilfelle for mange år sida, cirka 20 år tilbake i tid.
Venninna og jeg fikk det for oss at vi skulle skrive dikt og limericks. Alt på rim.
Morsom aktivitet da vi treftes. Vi dro ofte på sykkelturer i nærområdet på Hedmarken med mat og drikke i sekken…og sjølsagt penn og papir. Satte oss ned på koselige steder og fant fram kreativiteten. Ble ofte inspirert av ting og folk vi så, og skrev rare dikt, og ikke minst limericks.
♦️
Det rare, og kanskje fine med dette, var at vi merket at kreativiteten vokste.
Den vokste til slike høyder at jeg kunne våkne midt på natta på grunn av rim som dukka opp i huet. Og da begynte det å gå litt langt. Hvor skulle dette ende?
♦️

Vi vart så høye på oss sjøl at vi sendte samlinga vår inn til et forlag, for moro skyld😅
Gikk som det måtte gå. Ble refusert.
Vart ikke deprimert av det, vi. Fortsatte å dikte for oss sjøl på lufteturene våre.
Men etter hvert mista vi lysta. Og kanskje like greit.
♦️
Og så tilbake til dagens tema.
Blogger på Bærtur?
Her om dagen var Barney og jeg på en annerledes luftetur igjen.
Kommer mer tilbake med referat derfra, men gir en liten forsmak her i form av lek med ord. Dog ikke på rim. Men lek med B
♦️
Både Barney og Blu Besøkte Brun Burger-Bar Borti Brugata i Byen 😜

Altså litt Blogger på Bærtur………i form av tøysing med ord….
Så må jeg nesten komme tilbake med mer fra den kryptiske turen…..
Følg med! Fortsettelse følger!

 

 

4 kommentarer
    1. Artig å dikte, og jeg kan også våkne på nattan og det surrer et dikt i hodet. Ikke så ofte nå som for en tid tilbake, men jeg liker å tenke i rim og dikt.

      Artig innlegg, og opplegg dere hadde 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg