Bloggtreff-pause i Nydalen og veien videre


Nå har du ganske sikkert fått med deg at jeg traff to fine bloggere i går. Publiserte et innlegg om det tidligere i dag:
Selfiekurs med bloggerne
Og både Mette og Solfrid har dokumentert det bra på sine blogger i dag tidlig:
Mettejosteinsdatter
Frodith
Derfor er det ingen hemmelighet hva som skjedde etter at vi vandra nedover langs Akerselva fra Kjelsås, men jeg fortsetter fortellingen min med bildespam her😅
Vi endte opp sånn midtveis, og det vart Nydalen. Der måtte vi ha en velfortjent rast var vi enige om.
Flere kaféer der, men så er det dette med hund og kafé, da.
Ikke alle steder at puddelen Barney kan være med inn.
♦️
Men gledelig nok så har det erfaringsmessig blitt mye mer lovlig de siste åra, om jeg kan si det på den måten.
Vi entret Torgbygget i Nydalen og videre inn på kaféen Godt Brød og spurte.
Joda, det var greit….og da sa vi bare tusen takk og satte oss til med hver vårt drikke. Barney hadde medbragt vann på flaske.
♦️
Og øverst ser du billedcollagen med alle turvennene. Mette, Solfrid, Barney og  jeg, samt Frodiths mango/spinat-smoothy og min svarte kaffe.
Barney hviler hodet på skoen til Solfrid, og Mette har forøvrig tatt bildene av Solfrid og meg.

Og etter pausa traska vi videre nedover langs Akerselva.
De to nederste bildene er fra Nydalen, rett ved og sør for Torgbygget.
Nå må jeg ut på tur med Barney, så resten av turen kommer jeg tilbake til….i morgen🙋🏼‍♀️

10 kommentarer

Siste innlegg