Bloglovin funker?

Omtrent på den tida jeg tok bloggpause for over et par år sida, gikk det ikke an å bruke Bloglovin. Det var et eller annet tull. Noe som var galt. Da jeg starta opp igjen i desember i fjor, fikk jeg det heller ikke til å funke.
♦️
Trykte på knappen som ligger inne på sida, og kom til Bloglovinsida mi som absolutt ikke var oppdatert. Ga derfor opp. Trykte også på knappen hos andre bloggere, og fikk beskjed om at sida ikke eksisterte. Nei vel. Da ga jeg helt opp. Ikke så farlig. Lesere kan jo finne bloggen min både inne på Blogg.no, på FB-sider jeg publiserer på og ved å Google Pensjonistgunna. Så null stress. Dessuten har jeg en egen side på Facebook som heter Pensjonistgunna.
♦️
Så trykte jeg tilfeldigvis på Bloglovin-knappen inne på en blogg jeg leser daglig, og kom inn på hennes oppdaterte Bloglovinside. Hm. Hvorfor funka ikke min? Inn for å sjekke igjen. Kopierte url-linken på nytt inn på rett sted på bloggen min. Oppdaterte. Og vips var det i orden og knappen dukket opp igjen på bloggsida mi. Merkelig. Vanskelig å skjønne hvorfor, men det virka, og det er det viktigste. Nå kan du se knappen nederst på skjermen din når du er inne på bloggen min. Som på bildet her. Hvis du trykker på den knappen skal du komme inn på det nettstedet som altså heter Bloglovin, og hvor man kan velge å «følge» blogger.
Spent på om det virkelig funker. Så hvis du eventuelt skulle sjekke, så si gjerne fra🤗

 

11 kommentarer
    1. Jeg har ikke vært inne på Bloglovin på lenge. Har inntrykk av at den ikke brukes lenger, men skal stikke innom og se hvordan det ligger an. 😊

      1. Vet ikke helt om det funker, men ser i hvert fall at jeg er der nå. Tror at innleggene våre blir lagt ut automatisk der. Men helt optimalt tror jeg ikke det er, for den appen som en gang var, er ikke der lenger i app-store(iPhone)🤗

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg