Bollefest😀🤩🎉

Hveteboller med rosa melis og kakepynt til barnebursdag
Rosa boller og fest

Bildet er IKKE tatt i dag. Fant bare ut at de fortjener å skinne en gang til.
Så plukka dem fram fra fotoarkivet.

Boller type barnebursdag ikke sant?
Regner med at du gjetta det.

Jeg skulle bake boller.
Litt enkel oppgave for å gjøre stas på bursdagsbarnet.
Så da måtte jeg finne på noe annet kreativt.

Hva med rosa melis og diverse artig pynt, tenkte jeg.
Da vart det slik, da, som på bildet.

Bollene var gode de, og bursdagsbarnet fornøyd.
Ikke noe bedre enn det👍

Det artige er at i ettertid, flere måneder etterpå, spurte hun meg:
Kan du lage sånne boller som jeg hadde på bursdagen min neste gang også?

Da vart jeg jo rørt og glad.
Vi får sjå når den tid kommer hva det blir til, tenker jeg.
Kan jo hende at jeg finner på noe annet sprøtt…. og søtt 🤗

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg