Bursdag og Valentine🥰

Valentinsdag og Barney-bursdag.

Du leste riktig. BARNEY-bursdag, og ikke barnebursdag.
En 8-åring feirer vel egentlig barnebursdag. Men ikke Barney. Han er jo hund.
Puddelen er vel sånn cirka rundt 60 nå, regnet i hundeår.
En godt voksen mann/hund.

Ikke alltid han oppfører seg som en voksen. Litt krøllebølle av og til.
Men stort sett snill. Og innmari koselig å ha i hus, samt å gå turer med.

Det er som sagt min kjære venn og krøllebølle Barney som har bursdag på Valentinsdagen 14.februar.
Men feire?
Tror ikke han egentlig vet det sjøl.
Men jeg må jo gjøre litt ekstra stas på ham. Kanskje jeg skal la være å plage ham med klo-klipping og bading og dens slags styggedom.

Han skal få en ekstra dose med leverpostei og et godt tyggebein og en ny leke. Skikkelig bursdagsfeiring det, vel.

Valentinedagen har jeg aldri brydd meg noe særlig om.
Det er nok en «importert dag» fra Amerika, som handelsstanden tjener på.
Det er koselig at vi gjør stas på hverandre, men trenger vel egentlig ikke spesielle dager for å huske akkurat det?

Men….

Har jo akkurat «feira» morsdagen. Må nok innrømme likevel at det er litt koselig å finne grunner til feiring og sammenkomster.
Blitt flinkere til slikt med åra.

Men jeg slipper nå å feire Valentinedagen, for jeg feirer puddelen i stedet.
På en måte er han vel min Valentine også🥰

 

8 kommentarer
    1. Leverpostei og ny leke må da være bra på en hundebursdag. Jeg har heller ikke noe forhold til Valentins feiring, men i dag har jeg tenkt å ta med meg Gamle Gubben Grå på tur Det får bli vår valentines dag.
      Flott at du minnet meg på bursdag, for jeg har en ex-kollega jeg er rimelig sikker på at fyller 75 år i dag. Da må det jo sendes en hilsen.

    2. Leverpostei er midt i blinken for Barney, han vet vel ikke at han har bursdag. Valentines day er handelstanden og nyforelskede sin dag tenker nå jeg. Sendte bursdagshilsen til datter mi som har bursdag i dag. Hun skulle ikke feire. Vi var jo alle ute på lørdag å spiste. Litt feiring på etterskudd og før. Det passet best for alle. Ha en fin dag.

    3. Du har en skjønn Valentine, ja! Gratulerer til Barney! Her er det heller ingen Valentine-feiring, men jeg tror det er smart å feire noen dager ektstra ….. klem 🙂

      1. Jada, Barney har det ganske greit, tror jeg. Sjøl om han sikkert ville hatt både flere turer, mer action og mer mat😅 Og angående Valentine. Kloke ord du sier der. EN dag i året er vel ikke nok. Det er alle de andre dagene som teller mest🤗🥰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg