Da slapp jeg å gjøre DET😝


Må bare skrive om det
Det skjedde på en mandag i år
Siste mandag i oktober
Dagen før Halloween
Snøen kom

 

Og den kom til gangs
Var varsla
Men likevel uventa mye
Rart det der
Like snålt hvert år

 

Det kom veldig mye
Og det vart kaos
Noen steder i byen
På veiene
Med alle bilene

 

Eller NOEN biler
Som ødelegger for alle
De med sommerdekk
Uansvarlig
Farlig

 

Samme hvert år
Hvorfor?
Utsetter seg sjøl
Og ikke minst andre
For FARE

 

Jeg måtte også ut med bilen
Men klarte meg bra
Kjørte sakte
Med vinterdekk
Så klart

 

Men
Det var noe jeg ikke rakk
Før snøen kom

Skulle rake løv
Det gule løvteppet
Ligger under 15 cm snø nå….
🤗

 

 

6 kommentarer
    1. Bra du har skiftet dekk, dere fikk snø veldig tidlig i år. Her er bart, men vært kaldt, så fikk også skiftet. Og løvet, det blir næring til jorda der under snøen 🙂

    2. Så slapp du gjøre akkurat det 😀 hihihi
      Det er bra å være ute i god tid med å skifte dekk ja… rart det skjer hvert eneste år, å bli tatt på sengen liksom 😀

    3. Forstår ikke at det skal være så vanskelig å sette på vinterdekk i god tid. Og jeg hadde ikke kjørt med sommerdekk på slikt føre uansett. Det går bare ikke.
      Men det er visst en del som tenker at; jeg skal bare….og, det går sikkert bra.

      Blir fort kaos da.

      God onsdag! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg